Správa energií nebyla jednodušší, nový portál Můj TEDOM přináší větší přehled

Nejrychleji rostoucí dodavatel energií přichází s novinkou, která usnadňuje zákaznickou zkušenost.

Společnost TEDOM představila nový zákaznický portál Můj TEDOM, který zákazníkům přináší výrazně jednodušší a přehlednější správu energií. Zákazníci odebírající energie od společnosti TEDOM jsou dlouhodobě velmi aktivní – třetina z nich využívá chytré měřiče a tisíce pravidelně provádějí samoodečty. Nejen jim má nový portál pomoci ještě lépe spravovat spotřebu, sledovat výdaje a optimalizovat platby za energie.

TEDOM patří na poli prodeje elektřiny a plynu k poměrně mladým hráčům, ale rychle roste. V loňském roce patřila mezi vůbec nejrychleji rostoucí dodavatele energií na domácím trhu, když získala přes 18 tisíc nových zákazníků a v současné době obsluhuje již téměř 60 tisíc odběrných míst. V Česku si vybudovala dobrou pověst a oslavila cílovou skupinu zákazníků tzv. early adaptors, kteří se v energetice orientují a hledají důvěryhodného a flexibilního partnera. Tito zákazníci spravují své energie aktivně a stále více využívají také moderních chytrých měřičů, ty kromě domácností s oblibou využívá rovněž pětina firemních zákazníků.

„Naším cílem bylo vytvořit intuitivní prostředí, kde zákazníci snadno zvládnou samoodečet energií, požádají o změnu distribuční sazby nebo si změní výši záloh. Zároveň jsme rozšířili možnosti sdílení přístupu a nabídli nové nástroje pro kontrolu nákladů a vyúčtování včetně možnosti simulace faktury pro roční fakturace. Víme, že naši zákazníci se o energie a jejich správu aktivně zajímají a tomu přizpůsobujeme i nabídku našich tarifů. Nový portál jim pomůže ještě lépe sledovat výdaje a optimalizovat spotřebu. Je vidět, že zákazníci si nový portál rychle oblíbili – jen za první týden jsme zaznamenali více než 5 400 požadavků,“ říká ředitel TEDOM energie Jakub Odložilík.

Nový portál Můj TEDOM je určen domácnostem i firemním zákazníkům. Umožňuje snadné zadávání samoodečtů, změnu kontaktních údajů a správu odběrných míst. Zákazníci mohou zadávat celou řadu požadavků, nastavovat platební metody nebo platit naskenováním QR kódu. Vylepšená byla i možnost sdíleného přístupu k účtům a odběrným místům.

„Těší mě, že na základě zpětné vazby od zákazníků je vidět, že nový portál jim pomáhá řešit jejich každodenní i sofistikovanější požadavky. Funkce sdíleného přístupu k odběrnému místu přináší významnou přidanou hodnotu nejen firemním klientům, ale i domácnostem. Uživatelé tak mohou snadno a bezpečně spravovat energie pro své blízké, například pomoci seniorům s vyúčtováním, spravovat online energie v rámci pronajatých nemovitostí nebo lépe koordinovat rodinné výdaje. Portál rovněž umožňuje průběžné sledování spotřeby prostřednictvím simulace roční faktury, což zákazníkům poskytuje lepší kontrolu nad jejich náklady. Na základě aktuálního vývoje spotřeby také mohou flexibilně upravovat výši záloh, a to jednoduše online s maximálním uživatelským komfortem,” přibližuje Jakub Odložilík.

Zdroj: TZ

Úvodní foto: Pixabay